هیتر گازی انرژی
نوشته شده توسط : مهلا

هیتر انرژی و کوره هوای گرم که از نظر کارکرد به دسته بندی هیتر فن دار، بدون فن و هیتر تابشی تقسیم می شوند، از لحاظ روش قرارگیری یا نصب نیز در سه دسته هیتر و کوره هوای گرم ایستاده، کابینتی و هیتر های تابشی قرار می گیرند که هیترها و کوره هوای گرم ایستاده و کابینتی از نظر کارکرد تفاوت چندانی با هم ندارند و حتی می توان گفت که از لحاظ نحوه کارکرد نیز بسیار شبیه یکدیگر عمل می‌کنند.

یکی از ویژگی های مهم هیتر گازی انرژی توزیع مناسب پراکندگی یکسان گرما در محیط اطراف است، از این رو امروزه استفاده از آن در مصارف خانگی و همچنین مصارف صنعتی پرطرفدار است.
جهت انتخاب و خرید آسان هیتر انرژی، ابتدا باید نوع، ظرفیت و سوخت مصرفی آنرا تعیین کنید. در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز، اطلاعات فنی انواع هیتر و بخاری کارگاهی انرژی با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

قیمت هیتر و بخاری کارگاهی انرژی با توجه به نوع سوخت مصرفی ، ظرفیت و کاربری آن متفاوت است. لازم به ذکر است کلیه هیترهای انرژی ارائه شده در مجموعه دماتجهیز دارای قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.شما می توانید در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز، انواع هیترهای گازی، برقی، تابشی، صنعتی و...  انرژی را با بهترین قیمت، انتخاب و مورد بررسی قرار دهید.

بهترین گزینه برای گرمایش مکانهای که فاقد لوله کشی گاز هستند یا دسترسی دائم به سوخت گازوئیل ندارند، انواع هیتر برقی است که خوشبختانه شرکت انرژی در زمینه تولید هیترهای برقی نیز فعال است، هیترهای برقی به دلیل اقتصادی بودن، قابلیت حمل اسان، و راندمان حرارتی بالا برای گرم کردن فضای منزل و دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیتر برقی انرژی در دو مدل تک‌فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌گردند که مدل‌های 3 فاز آنها بیشتر در سالن‌ها، بانک‌ها، کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: